Падача электронных зваротаў у цэнтр ажыццяўляецца з дапамогай дзяржаўнай адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб https://обращения.бел.
Доступ да дадзенай сістэмы ажыццяўляецца бясплатна.
Электронныя звароты, накіраваныя іншымі спосабамі, не падлягаюць прыёму і рэгістрацыі.
Разгляд электронных зваротаў
Электронныя звароты, якія паступілі ў адрас установы, разглядаюцца ў парадку, устаноўленым для разгляду пісьмовых зваротаў, з улікам асаблівасцяў, прадугледжаных артыкулам 25 Закона.
Патрабаванні, што прад'яўляюцца да электронных зваротаў
У адпаведнасці з арт. 12, 25 Закона электронныя звароты павінны ўтрымліваць:
ад грамадзян і індывідуальных прадпрымальнікаў:
ад юрыдычных асоб:
Да электронных зваротаў, якія падаюцца прадстаўнікамі заяўнікаў, павінны прыкладацца электронныя копіі дакументаў, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.
Права заяўніка на водгук электроннага звароту
У адпаведнасці з арт. 16 Закона заяўнік мае права адклікаць свой зварот да разгляду яго па сутнасці шляхам падачы адпаведнага пісьмовага (электроннага) заявы.
У выпадку адклікання заяўнікам свайго звароту арганізацыя, індывідуальны прадпрымальнік спыняюць разгляд гэтага звароту па сутнасці і вяртаюць заяўніку арыгіналы дакументаў, прыкладзеных да звароту.
Водгук электроннага звароту ажыццяўляецца шляхам падачы пісьмовай заявы альбо накіравання заявы ў электроннай форме тым жа спосабам, якім быў накіраваны электронны зварот.
Пакіданне звароту без разгляду па сутнасці
На падставе арт. 15 Закона электронны зварот можа быць пакінуты без разгляду па сутнасці калі:
Кірунак адказаў заяўнікам
Адказы (паведамлення) на электронныя звароты накіроўваюцца на адрас электроннай пошты заяўнікаў, пазначаны ў электронных зваротах.
На электронныя звароты даюцца пісьмовыя адказы (накіроўваюцца пісьмовыя паведамленні) у выпадках, калі:
Калі для разгляду электроннага звароту па сутнасці неабходна ўказанне персанальных дадзеных заяўніка ці іншых асоб, за выключэннем змяшчаюцца ў звароце, заяўніку прапануецца звярнуцца з вусным або пісьмовым зваротам.
Пры адсутнасці ў зваротах якіх-небудзь рэкамендацый, патрабаванняў, хадайніцтваў, паведамленняў аб парушэнні актаў заканадаўства, недахопах у працы арганізацый альбо пры наяўнасці ў іх толькі падзякі, такія звароты прымаюцца да ведама і адказы на іх не накіроўваюцца